woensdag 9 december 2015

Haakkalender 1.0

Misschien hebben jullie hem al gezien,
de Haakkalender 1.0 van Breiclub.nl?





Mocht je nog een leuk cadeau wensen voor de Kerst,
dan zou ik deze op je verlanglijstje zetten.
Het is een vrolijk geheel geworden, die kalender.
Er staan 26 haakpatronen in, verspreid over 365 dagen.
Stuk voor stuk leuk om te maken, van accessoire tot amigurumi,
voor zowel de beginnende haakster als de gevorderde.

Hij is NU verkrijgbaar in de shop van Breiclub.nl voor de actieprijs van 17,95 euro.
Maar als je hem bestelt mag je de kortingscode snoekkalender15 gebruiken en
betaal je slechts 16,95 euro voor deze kalender!

En ik mag ook 1 exemplaar weggeven,
dus laat een reactie achter als je een kansje wilt wagen!
Voorwaarde: je bent volger van mijn blog
en je moet binnen 2 dagen reageren op de uitslag,
mocht je de gelukkige zijn.
(dan stuur je je gegevens per e-mail naar: ellensnoek@gmail.com)
De uitslag zal zijn: zaterdag 12 december a.s.


De winnares van de Haakkalender 1.0 is geworden:

casa crea d'emilia


Tot gauw!


29 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je er eentje mag weggeven. Doe ik natuurlijk mee.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk, 1 weggeven. Daar wil ik wel kans op maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een leuke kalender, ik loot graag mee. Groeten van Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk cadeau! Ik doe ook graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk cadeau! Ik doe ook graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf dat je er 1 mag weggeven, ik wil er graag kans op maken, heb nog geen geschikte kalender en deze is natuurlijk ideaal voor een haaakster :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oog heel leuk. Ik maak graag kans.😊

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze haakster heeft er ook wel oren naar! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja leuk! Ik zie die kalender steeds weer langskomen en ik word nu toch erg nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kalender! Doet me denken aan de film Julie and Julia ;) ik wil het ook wel proberen..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaha! Die superleuke kalender wil ik ook wel! Ik waag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alsof ik nog niet genoeg haakplannen heb, doe ik toch graag mee voor dit leuk kado :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alsof ik nog niet genoeg haakplannen heb, doe ik toch graag mee voor dit leuk kado :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Welke haak fan wil deze super leuke kalender niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke kalender, dus ik doe ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ohhh superleuk wij gaan voor een klein kansje

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey, Wat een superleuke give-away. Ik waag graag een kansje voor deze super leuke kalender. Fijne donderdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Aan deze give away doe ik heel graag mee. ��

    Feestelijke groetjes
    Windy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat leuk en wat zou ik graag in aanmerking komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedenavond, wat leuk, ik hoop dat ik win, ik ben er erg nieuwsgierig naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Doe graag mee, een leuke actie. Volg je via bloglovin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Whooop, nu al feest bij jou, natuurlijk doe ik mee!
    Fijn (haak)weekend, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe mee! Wat een leuke actie en deze kalender was ik nog niet eerder tegen gekomen.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey hey,

    Super leuk dat ik gewonnen heb. Ik heb je direct een mailtje gestuurd :-D. Leuk kerstcadeautje ;-). hihi. :-)
    Fijne avond en fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.